C.L.A.R. pentru copii
PROGRAM PENTRU COPII CU VÂRSTA CUPRINSĂ ÎNTRE 9-18 ANI
Metoda C.L.A.R. este construită pe o bază științifică și este facilitată de traineri pregătiți să-i ofere copilului tău contextul de a găsi soluții în situațiile de viață provocatoare de la școală și de acasă.
Prin autoanaliză, copilul va învăța să se cunoască pe sine și pe cei din jur, dar și să exerseze tehnici de reglare emoțională în situații problematice de stres, bullying, izolare, apatie sau eșec școlar.
O parte vitală din proces este identificarea resurselor sale interioare, pentru a învăța cum să își regleze emoțiile și cum poate obține o libertate de exprimare autentică și responsabilă.
ȘEDINȚE INDIVIDUALE
Programul C.L.A.R. pentru copii se aplică în ședințe individuale, fiind un ghid de încredere pentru cunoașterea de sine și pentru dezvoltarea personală a copilului tău. Procesul durează 10 săptămâni, iar rezultatele obținute sunt transformatoare și cu impact pe termen lung.
În primele 6 săptămâni copilul tău va afla despre:
Ultimele 4 săptămâni integrează toate procesele psihice descrise mai sus, acestea fiind monitorizate prin indicatorii metodei C.L.A.R.:
TESTIMONIALE
„Programul C.L.A.R. m-a ajutat să mă dezvolt și să mă cunosc mai bine pe mine. Aici am aflat sensuri noi pentru cuvinte ca: Armonia, Prietenia, Bunătatea.„
~ Alex, 9 ani
ȘEDINȚE DE GRUP
Metoda C.L.A.R. este adaptată la nevoile copiilor și susține cunoașterea de sine și dezvoltarea lor emoțională. Programul este structurat pe 36 de sesiuni, în două secțiuni principale: M1 – Modul 1 (18 săptămâni) în care se învață metoda și M2 – Modul 2 (18 săptămâni) în care metoda este folosită pentru cristalizarea atitudinii față de rolurile, relațiile și rezultatele sale.
Programul C.L.A.R. pentru copii se aplică în ședințe de grup de maximum 10 participanți, în funcție de vârsta acestora (preadolescenți și adolescenți), fiind un ghid de încredere pentru dezvoltarea personală a copilului tău.
Autoanaliza va susține copilul să se cunoască pe sine și pe cei din jur, dar și să exerseze tehnici de reglare emoțională în situații problematice de stres, bullying, izolare, apatie sau eșec școlar.
Este vitală identificarea resurselor sale interioare, pentru a învăța cum să își regleze emoțiile, a obține o libertate de exprimare autentică și responsabilă.
În M1, în primele 13 săptămâni copilul tău va afla despre:
În ultimele 5 săptămâni va integra toate procesele psihice descrise mai sus, acestea fiind monitorizate prin indicatorii metodei C.L.A.R. – Conștientizare, Libertate, Autenticitate și Responsabilitate.
În M2, copilul tău va parcurge următoarele teme:
I. C.L.A.R. ÎN IDENTITATE (5 săptămâni)- Antrenament conștient pentru cunoaștere de sine
II. C.L.A.R. ÎN RELAȚII (4 săptămâni)- Antrenament emoțional pentru relații conștiente
III. C.L.A.R. ÎN RESURSE (4 săptămâni)- Antrenament emoțional pentru obținerea abundenței
IV. C.L.A.R. ÎN REZULTATE (5 săptămâni)- Antrenament emoțional pentru succes
TESTIMONIALE
„Am venit aici deoarece nu îmi putem gestiona starea. Nu păream afectată de ceva dar eram. Nu putem să îmi fac prieteni. Nu putem răspunde la întrebări, simțeam că intru în pământ și că toți vor râde. Nu mă simțeam capabilă. Nu eram sigură pe mine. Eram atât de rușinoasă. Nu puteam începe o conversație cu persoane noi. Nu aveam deloc încredere în mine.
Programul C.L.A.R. mi-a deschis ochii în mine. De parcă pot detecta ce simt. Este foarte fain. Îl recomand oricui. Nu contează dacă are sau nu o problemă. Se va descoperi pe el însuși. Ceea ce va fi de mare folos!„
~ Maria, 11 ani